Българска банка за развитие Българска банка за развитие

Търси
Кандидатствай за кредит

Кариери

Свободни позиции
  • ББР търси да назначи старши счетоводител-касиер в отдел „Банков салон“

    Централен офис

    Виж позицията

    „Българска банка за развитие“ АД е институция, единствена по рода си в България. Основен фокус в дейността й е подпомагането и насърчаването на малкия и средния бизнес. Това е единствената българска банка, която освен директно финансиране предоставя ресурс и чрез други кредитни институции.

     
    Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията Старши счетоводител-касиер в отдел „Банков салон“, управление „Операции и клиентско обслужване“.

     

    Изисквания към кандидатите:

     

    • Висше икономическо или друго подходящо образование и специализации.
    • Минимум 3 години опит в сферата на дейност на длъжността.
    • Познаване на нормативната уредба в областта на банковата дейност и, в частност, в областта на валутното законодателство, платежните услуги и платежните системи, счетоводството (национални и международни счетоводни стандарти и др.); познаване на уредбата, свързана с предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма, практиките „Опознай своя клиент” (Know Your Customer); познаване и ползване на добрите банкови практики в работата с клиенти на фронт офиса и др.
    • Компютърни умения за работа с MS Office (Excel, Word, Power Point) и ползване на специализирани софтуерни продукти (счетоводни системи, SWIFT).
    • Предимство е владеенето на английски език - писмено и говоримо.

    Основни задължения и отговорности:

    • Контролира и извършва дейностите, свързани с комплексното обслужване на клиентите на банката, в т.ч., но не само: откриване и закриване на разплащателни и други сметки на клиенти; разплащания в местна и чуждестранна валута; операции по покупко-продажба; касови операции; усвоявания по кредитни сделки; осчетоводяване на такси и комисиони и други.
    • Контролира и извършва цялостно окомплектоване на клиентското досие с необходимите документи и последващата му актуализация и организира периодичното им архивиране.
    • Осъществява текущ контрол на принципа на „четирите очи” по всички счетоводни операции в банковия салон, оторизира/ потвърждава всички счетоводни записвания.
    • Извършва консултации на клиенти по банковите дейности, продукти и услуги, които са в компетенциите на служителите от банковия салон и други.
    • Извършва и други дейности, свързани с функциите на длъжността.

     

    В „Българска банка за развитие“ АД ще имате възможност:

    • Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
    • Да обогатявате своите знания и компетенции;
    • Да бъдете част от динамичен екип;
    • Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.

     

    Ако тази позиция представлява интерес за Вас, можете да се свържете с нас на HR@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.

    Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.

    Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.

     

     

    Затвори
    Кандидатствай