
Главен експерт в управление „Финанси“
Отдел „Бюджетиране и финансов контрол“
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия, да създаде богат избор на финансови продукти и инструменти, когато пазарът не предлага достатъчно, да бъде партньор на бизнеса и да финансира, подкрепя и консултира растежа на малките и средни предприятия, като мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс.
Към настоящия момент търсим кандидат за позицията Главен експерт в отдел „Бюджетиране и финансов контрол“, управление „Финанси“.
Основни задължения и отговорности:
- Участие в процесите по изготвяне на бюджета на Банката и финансовата рамка на Стратегията за развитие на Групата на ББР, извършва мониторинг и при необходимост участва в актуализация на бюджета и прогнозите за следващите години;
- Подготовка на регулярни и ad-hoc управленски отчети, справки и доклади за нуждите на Ръководството и други звена;
- Отговорност за осигуряването на информация и участва в разработка на финансови модели и анализи за дейността на Банката;
- Идентифициране на счетоводни и финансови несъответствия и предлагането на навременни и работещи решения;
- Осигуряване на точно и коректно представяне на резултати;
- Оказване на съдействие и подпомага дейността на други звена в банката при осъществяване на тяхната дейност и изготвянето на специфични анализи и отчети.
Основни изисквания:
- Висше икономическо образование, в областта на „Финанси“, „Счетоводство“, „Финансов контрол“;
- Отлично познаване на международните стандарти за финансова отчетност, банково счетоводство и финанси;
- Минимум 2 години професионален опит на сходна позиция в банкова/финансова институция;
- Умения за работа с MS Office (Power Point, Word, отлично познаване на MS Excel и обработка на база данни, включително създаване на модели);
- Аналитични умения с фокус към детайла;
- Умения за работа в екип, комуникативност и изграждане на ефективни междуличностни взаимоотношения;
- Английски език – писмено и говоримо. Ниво, позволяващо изпълнение на служебните задължения на английски език;
- Проактивно поведение при идентифициране на проблеми и предлагане на възможни решения;
- Способност за самостоятелно изпълнение на поставените задачи, ориентация към постигане на цели.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринасяте за осъществяване на мисията и целите на банката като основен партньор на малките и средни предприятия в България;
- Да спомагате развитието на Финансовата функция и нейното ефективно и полезно взаимодействие с другите звена на банката;
- Да обогатявате и задълбочавате професионалните си познания чрез участия в обучения и семинари;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки;
- Да бъдете част от сплотен екип и динамична среда.
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.