
Кариери

Експерт "Бек офис операции"
Основни задължения и отговорности:
◾ Осъществява оперативното комплексно обслужване на клиентите на банката – юридически и физически лица (в т.ч., откриване и закриване на платежни сметки, когато е необходимо, изпълнение на свързаните с поддържането на клиентски досиета дейности и др.);
◾ Извършва разплащания в местна и чуждестранна валута на клиенти на банката;
◾ Осчетоводява такси и комисиони, свързани с платежни операции на клиенти на банката;
◾ Осъществява дейностите по касово обслужване на клиенти на банката при стриктно спазване на вътрешно-банковите нормативни документи и регулаторни изисквания;

Заместник началник управление „Финанси“
Основни задължения и отговорности:
◾ Координира, а в отсъствие на титуляр – ръководи дейността на управление „Финанси“;
◾ Подпомага висшия мениджмънт на банката при вземането на решения по отношение на финансовите аспекти в дейността на банката;
◾ Участие в изготвянето на финансовите отчети и доклади за дейността на дружеството,
◾ Комуникация с външни одитори и рейтнгови агенции;
◾ Организация на изготвянето на регулярни и ad-hoc доклади, отчети и справки по искане на мениджмънта на банката;
◾ Комуникация с други звена в банката по отношение на изпълнение на съвместни задачи и проекти;
◾ Представяне на резултатите пред ръководството и собственика на банката;
◾ Участие в...

Заместник началник управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“
Основни задължения и отговорности:
◾ Събира, обработва и съхранява информация, свързана с прилагане на мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма (ПИП/ПФТ), съгласно нормативните изисквания;
◾ Прилага ефективно мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма в групата на банката, следи за тяхното спазване и при необходимост, актуализира вътрешните нормативни документи, които регулират тази дейност;
◾ Подпомага процеса на кореспонденцията на банката с компетентните органи и институции, които контролират прилагането на законодателството по отношение на мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма, като осъществява навременна комуникация и...

Вътрешен одитор в управление „Вътрешен одит на групата“
Основни задължения и отговорности:
◾ Участва в одитен екип при извършваните проверки по цялостната дейност на банката и дружествата от групата, съгласно годишния план и графика за одитни проверки на вътрешния одит.
◾ Извършва своевременно, пълно и ефективно възложените одитни проверки и отчита резултатите в писмен вид.
◾ Събира информация и оформя доказателствата за одитни констатации, участва в докладването на резултатите и при последващите действия.
◾ Съдейства за разработването на стратегията за работа на вътрешния одит и изготвянето на годишния план-график за проверките.
◾ Участва в изготвянето на правила, методология, наръчници и процедури за управлението.