Кариери
Деловодител
Основни задължения и отговорности:
Подпомага методически, организира качественото и навременно осъществяване на деловодната и куриерската дейности в банката:
◾ Приемане и извършване на първоначална деловодна обработка на входящата кореспонденция;
◾ Регистриране в деловодната система, поставяне на регистрационен индекс и дата върху всички постъпили входящи и изходящи документи;
◾ Отразяване движението на върнатите с резолюция документи в автоматизираната деловодна програма, сканиране и изпращане на документите до съответните служители за изпълнение;
Главен юрисконсулт в управление „Правно“
Основни задължения и отговорности:
◾ Участва в дейностите и процесите, свързани с управление и събиране и преструктуриране на проблемни кредити;
◾ Участва в екипи, които създават стратегии и оперативни планове за действия по проблемни кредити; предлага и предприема правни действия за събиране на вземанията на банката;
◾ Изготвя и съгласува за законосъобразност проекти на документи, договори, спогодби, споразумения документи за изменението им, свързани с управление и събиране на проблемни кредити;
Вътрешен одитор в управление „Вътрешен одит на групата“
Основни задължения и отговорности:
◾ Участва в одитен екип при извършваните проверки по цялостната дейност на банката и дружествата от групата, съгласно годишния план и графика за одитни проверки на вътрешния одит.
◾ Извършва своевременно, пълно и ефективно възложените одитни проверки и отчита резултатите в писмен вид.
◾ Събира информация и оформя доказателствата за одитни констатации, участва в докладването на резултатите и при последващите действия.
◾ Съдейства за разработването на стратегията за работа на вътрешния одит и изготвянето на годишния план-график за проверките.
◾ Участва в изготвянето на правила, методология, наръчници и процедури за управлението.
Експерт в управление „Методология и управление на проекти“
Основни задължения и отговорности:
◾ Подпомага организирането и планирането на проекти – дефинирането на проекта, определяне на неговите цели, обхват, граници и приоритети;
◾ Участва в дефинирането на ролите в проекта, разпределянето на компетенциите и отговорностите на участниците в него;
◾ Разработва първоначална версия на план за изпълнение на проекта/задачите по отношение на инициираните промени;