
Кариери

Експерт/Главен експерт в отдел ИнвестЕС (InvestEU)
Основни задължения:
◾ Участва в процесите по организиране, структуриране и координиране на договаряне на споразуменията с партньорите на Българска банка за развитие, вкл. Европейската комисия, съответните национални органи и финансови посредници;
◾ Изготвя и предоставя справки и становища относно изпълнението на финансови инструменти на заинтересованите страни (ББР, финансови посредници, финансови институции и регулаторни органи);
◾ Участва в прилагането на изпълнението, мониторинга, наблюдението и докладването на изпълнението на финансовите инструменти по Програма InvestEU, и/или други изпълнявани по европейски програми;

Началник управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“
Основни задължения:
◾ Ръководи и координира дейността на управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“ в съответствие с действащото българско и европейско законодателство и вътрешните правила на банката;
◾ Осигурява прилагането на Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Закона за мерките срещу финансирането на тероризма (ЗМФТ), Правилника за прилагане на ЗМИП (ППЗМИП), както и изискванията на Европейския банков орган, препоръките на Европейската комисия и вътрешната нормативна рамка на банката;
◾ Разработва, актуализира и прилага политики, вътрешни правила и процедури за превенция на изпирането на пари и финансирането на тероризма;

Junior Corporate Clients Manager
What You’ll Do:
◾ Build strong relationships with corporate clients and help them find the best financial solutions;
◾ Support the development of new banking products tailored to business needs;
◾ Analyze financial statements and structure financing deals;
◾ Work closely with senior colleagues to develop your expertise in corporate banking;
◾ Contribute to expanding our client portfolio and achieving business goals;
◾ Participate in negotiations and gain hands-on experience in financial consulting.

Мениджър Корпоративни клиенти
Основни задължения:
◾ Привличане на нови корпоративни клиенти и развиване на устойчиви професионални отношения с тях;
◾ Разработване и прилагане на целеви план, насочен към разширяване на портфолиото от клиенти;
◾ Консултира и договаря специфични условия за сделки с корпоративни клиенти, свързани с предоставянето на банково финансиране;
◾ Отговаря за изпълнението на количествени и качествени търговски цели;
◾ Управлява портфолио от корпоративни клиенти и работи за успешното им задържане чрез осъществяване на регулярни контакти, консултиране и търсене на най-доброто решение за тях.

Заместник началник управление „Финанси“
Основни задължения и отговорности:
◾ Координира, а в отсъствие на титуляр – ръководи дейността на управление „Финанси“;
◾ Подпомага висшия мениджмънт на банката при вземането на решения по отношение на финансовите аспекти в дейността на банката;
◾ Участие в изготвянето на финансовите отчети и доклади за дейността на дружеството,
◾ Комуникация с външни одитори и рейтнгови агенции;
◾ Организация на изготвянето на регулярни и ad-hoc доклади, отчети и справки по искане на мениджмънта на банката;
◾ Комуникация с други звена в банката по отношение на изпълнение на съвместни задачи и проекти;
◾ Представяне на резултатите пред ръководството и собственика на банката;
◾ Участие в...

Вътрешен одитор в управление „Вътрешен одит на групата“
Основни задължения и отговорности:
◾ Участва в одитен екип при извършваните проверки по цялостната дейност на банката и дружествата от групата, съгласно годишния план и графика за одитни проверки на вътрешния одит.
◾ Извършва своевременно, пълно и ефективно възложените одитни проверки и отчита резултатите в писмен вид.
◾ Събира информация и оформя доказателствата за одитни констатации, участва в докладването на резултатите и при последващите действия.
◾ Съдейства за разработването на стратегията за работа на вътрешния одит и изготвянето на годишния план-график за проверките.
◾ Участва в изготвянето на правила, методология, наръчници и процедури за управлението.