Кариери
Експерт в управление „Методология и управление на проекти“
Основни задължения и отговорности:
◾ Подпомага организирането и планирането на проекти – дефинирането на проекта, определяне на неговите цели, обхват, граници и приоритети;
◾ Участва в дефинирането на ролите в проекта, разпределянето на компетенциите и отговорностите на участниците в него;
◾ Разработва първоначална версия на план за изпълнение на проекта/задачите по отношение на инициираните промени;
Главен експерт, управление „Методология и управление на проекти“ (по заместване)
Основни задължения и отговорности:
◾ Изпълнява дейности по управление на промените в групата на ББР;
◾ Съгласува вътрешни нормативни актове, отнасящи се до функциите, свързани с управление на промените в групата на ББР;
◾ Участва в разработването на методологии при внедряване на нови процеси и проекти;
◾ Подпомага ръководството при идентификацията и приоритизацията на ключови процеси
Правен асистент в управление „Правно“
Основни задължения и отговорности:
◾ Подпомага административно и технически дейността на юрисконсултите в управление „Правно“;
◾ Подава и получава документи на банката при нотариуси, съдилища, прокуратура, Агенция по вписванията, Регистър на особените залози и други институции;
◾ Прави справки по дела на банката в съдилища, арбитражи и съдебни изпълнители;
◾ Изготвя проекти на документи (договори, писма и друга кореспонденция);
◾ Организира вътрешната кореспонденция и документи в управление „Правно“.
Главен експерт в управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
• Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
• Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции;
• Да бъдете част от динамичен екип;
• Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Стажантска програма
Какво предлагаме:
◾ Платен стаж с продължителност до 3 месеца на пълно работно време (в периода юли – октомври 2024 г.);
◾ Референция за работата ви в банката;
◾ Възможност да натрупате практически опит в банковата сфера;
◾ Развитие на комуникативни и социални умения.
Head of Risk Management
Your qualifications and skills:
◾ A university degree in Finance, Economics, or Business Administration. Professional certifications such as CFA, FRM, or PRM are highly advantageous.
◾ A minimum of 5 years of experience in a similar role within the financial sector.
◾ Profound knowledge of financial instruments, markets, asset valuation models, portfolio valuations, and risk assessment models.
◾ Strong understanding of both national and international regulations related to the management of bank assets and liabilities.
◾ In-depth knowledge of the European banking regulatory framework in risk assessment, including relevant regulations and EBA guidelines.