Успешни проекти

Иновации в оранжерийното производство
В сърцето на град Попово, сред ароматни поля и модерни оранжерии, семейството на Димитринка Стоянова създава нов стандарт за качество и устойчивост в българското земеделие. Историята на „Ди Бери Груп“ е сбъднатата мечта на Димитринка и нейното шестчленно семейство.

Новаторство и лукс в таксиметровия превоз
В последната година таксиметровият бизнес в София преживява истинска трансформация след появата на премиум услуга, която съчетава лукс и грижа за клиента.
В основата на тази промяна стои компанията Volt Premium Taxi, която за кратко време се превърна в еталон за новаторство и зададе нови стандарти в бранша.

Бизнес на четири лапи – успешен, устойчив и изпълнен с любов
Когато любовта към животните се срещне с предприемаческия дух, се раждат решения, които не само трогват, но и променят ежедневието на стотици хора. Такъв е случаят с BuddyGuard – първата по рода си българска платформа, която свързва собственици на домашни любимци с обучени гледачи.

Българска козметична революция на световната сцена
Вдъхновение, почерпено от българските природни ресурси води до създаването и развитието на arbū - първата българска компания, позиционирана във високия клас грижа за кожата и получила признанието на Vogue и Financial Times.

Иновация от България ще спасява животи
Една малка българска компания за изследвания в областта на медицината успява да постигне своята амбициозна цел - да създаде портативен телеметричен ЕКГ апарат, който улеснява ранната диагностика на кардиологични заболявания и помага за спасяването на животи.

Нутренд България - пътят на хранителните добавки
ББР може да се похвали с още един впечатляващ клиент, лидер в своята област.
Това е най-големият производител на хранителни добавки у нас - Нутренд България със собственик Георги Стоянов. 20% от производството на компанията се предлага под чужди марки („на ишлеме“), а продуктите й са любими на почти всички родни инфлуенсъри във фитнес средите.

„Мармот“ обича децата
В швейцарските Алпи сред билките и меките треви може да бъде забелязано едно симпатично животинче – това е мармотът. У нас той е лице на едно от най-популярните издателства за детска литература. И вместо да завива шоколада в станиол, чете книжки. А за успешните начинания му помага и ББР.

От Пещера до Холивуд – по стъпките на успеха
Знаете ли кое е общото между Мария Бакалова, Енрике Иглесиас, Дзукеро, Джес Хонг, Морган Фрийман, Линдзи Стърлинг и Питър Динклидж? Обувките на българската марка INGILIZ, произвеждани в град Пещера. Те са любим аксесоар на десетки световноизвестни актриси, модели, музиканти и инфлуенсъри.

Модерни в неопрен
Отличителна черта на Runawave е възможността клиентите им да си поръчат персонализиран костюм – ушит по техен размер и предпочитания за цветове, щампи, ципове и наколенки. Създателят на марката Георги Маринов споделя, че екипът му се вдъхновява от въображението на хората, а сред най-нестандарните неопрени, които са правили, са такъв с щампа на банани и 9-милиметров за търсене на злато.

На гости в горската къща
Детска градина по метода Montessori насърчава активността в децата

Фабрика за чудеса
Мястото, на което се събват мечтите на десетки семейства да се сдобият с най-големия дар: техните деца.

Дизайн от природата
„Рим-Рок България“ се е специализирала в изграждането на изкуствени пещери, скали, водопади и аквапаркове. Автор е и на реконструкцията в столичната Зоологическа градина, с прецизен дизайн и декорация на клетките, както и красив водопад за отдих.

Първият еднорог в портфолиото на ББР
„ББР беше заявила отношението си към зелените цели на Европа и бе готова да разгледа проекта ни. Срещнахме висококвалифициран екип, който разбираше материята, както подобава на Банка за развитие“.

Без мастило
Изцяло българска технология за отдалечена е-идентификация, квалифициран е-подпис и препоръчана е-поща, директно от смартфона - това е накратко „Евротръст“. Компанията използва автоматизирано разпознаване чрез 3D биометрия на лицето през камерата на телефона и чрез документа за самоличност.

160-годишна българска печатница работи със световни брандове
В наши дни, в навечерието на 160-ия си рожден ден, русенската печатница може да се похвали, че е номер 1 на Балканите и сред топ 10 в Европа по производство на опаковки за фармацевтичната индустрия с впечатляващия си капацитет от 650 млн. броя годишно.