
Българска козметична революция на световната сцена
Вдъхновение, почерпено от българските природни ресурси води до създаването и развитието на arbū - първата българска компания, позиционирана във високия клас грижа за кожата и получила признанието на Vogue и Financial Times.
„Новото голямо нещо в козметиката за Източна Европа“ е това, което Vogue казва за нея, а главната идея е породена от мечтата да се докаже, че бранд с български произход може да се мери равностойно с най-големите имена в индустрията.
„Не се отказвам, колкото и да е трудно, защото вярвам, че тук има огромен потенциал. Нашите продукти са нашата визитка към света – в тях сме вложили страст, знания и професионализъм“, казва Малинова.
Arbū Cosmetics (Арбю Козметикс) запознава българската роза с науката. Предлага премиум органична козметика с Роза Дамасцена - символ на чистота и качество. Интересната комбинация от чист съставки и модерни технологии позволява на продуктите да са едновременно ефективни и природосъобразни.
Портфолиото съдържа над 80 продукта и 10 СПА терапии, а тази година ще бъде създадена и серия за тийнейджъри. Гордостта на бранда е патентования Rose Complex™ - иновативна формула от три вида розови масла, разработена в собствената сертифицирана лаборатория.
Компанията е против жестокостта към животните и има за цел да бъде възможно най-екологична - от съставките, които използва до опаковите, изработени от 100% рециклируемо черно-виолетово стъкло, които предпазват продуктите.
С органично съдържание между 83% и 99% и сертификат от Ecocert, продуктите печелят доверието на взискателни клиенти и присъстват в луксозни СПА центрове.
Международните партньорства на бранда се разпространяват бързо - от Amazon Europe (като част от Premium Beauty селекцията) до успешното сътрудничество с Beautysaur Organics в Хонконг. Предстои ново разширяване към Азия, подкрепяно от Лоран Лотие - бивш президент за Азия на световния гигант Clarins, към Консултативния съвет на компанията, а в Близкия Изток вече е финализирала сделка с хотелска верига, която има план до 2028г. да отвори 130 СПА центъра с ексклузивни продукти на марката.
Зад този успех, разбира се, стои силна подкрепа от страна на българите. Българската банка за развитие е партньор на arbū от 2021г., като осигурява финансиране за закупуване на суровини, разширяване на производството и излизане на нови пазари.
През 2025г. компанията полага усилия да наблегне върху електронната търговия и директните продажби през сайта си.
Със смела визия, големи мечти и много усилия arbū успяват да се наложат като водеща глобална марка.