
Бизнес aнализатор в управление „Методология и управление на проекти“
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия като мисията е да подкрепя устойчивото икономическо развитие и иновациите в България, да мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс и да насърчава приноса към проекти, подкрепящи бизнеса и обществото.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията “Бизнес анализатор“ в управление „Методология и управление на проекти“. Кандидатът ще работи в тясно сътрудничество с различни управления, за да идентифицира нуждите на бизнеса и да предложи ефективни ИТ решения.
Основни задължения и отговорности:
- Изпълнява възложени дейности по управление на промените в групата на ББР;
- На база изготвено от ръководителя на конкретен проект описание на обхвата и бизнес изискванията на искането за промяна изготвя детайлна функционална спецификация, която предоставя на изпълнителя на проекта;
- Съвместно с всички звена в банката участва в разработването на функционални спецификации при внедряване на нови процеси и проекти;
- Анализира бизнес процесите и идентифицира нуждите от ИТ решения.
- Сътрудничи си с различни управления за оптимизация на процесите в банката.
- Участва в управлението на проекти и планирането на ресурси по проекти.
- Изготвя отчети и анализи за ръководството.
- Подпомага ръководството при идентификацията и приоритизацията на ключови процеси и техния преглед в съответствие с вътрешните изисквания.
- Осъществява контрол по отношение на качеството на проектната документация и дава насоки за подобрения, при необходимост.
- Участва в разработването на процеси и планове за дейността в групата на ББР като ги съобразява с регулаторните изисквания и провежданата от банката стратегия.
- Анализира, оценява и дава предложения за реорганизация на процеси и дейности с цел тяхната оптимизация;
- Участва в разработването и внедряването на нови процеси.
- Проучва и идентифицира бизнес процеси с потенциал за стандартизация и дигитализация; търси и предлага подобрения като препоръчва оптимални решения.
Изисквания към кандидатите:
- Висше образование в областта на информационните технологии или свързана дисциплина;
- Минимум 3 години в сферата на дейност на длъжността;
- Отлични комуникационни и презентационни способности;
- Опит с различни ИТ системи и платформи;
- Умения за управление на проекти и планиране на ресурси;
- Способност за работа в екип и самостоятелна работа;
- Владеене на английски език;
- Конфиденциалност, комуникативност, организираност, почтеност и лоялност.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
- Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции чрез разнообразни курсове и обучения;
- Да бъдете част от динамичен екип в който ще имате стабилност и подкрепа;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.