
Експерт "Бек офис операции"
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия, да създаде богат избор на финансови продукти и инструменти, когато пазарът не предлага достатъчно, да бъде партньор на бизнеса и да финансира, подкрепя и консултира растежа на малките и средни предприятия, като мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията експерт в отдел “Бек офис операции“, управление „Операции“.
Основни задължения и отговорности:
- Осъществява оперативното комплексно обслужване на клиентите на банката – юридически и физически лица (в т.ч., откриване и закриване на платежни сметки, когато е необходимо, изпълнение на свързаните с поддържането на клиентски досиета дейности и др.);
- Извършва разплащания в местна и чуждестранна валута на клиенти на банката;
- Осчетоводява такси и комисиони, свързани с платежни операции на клиенти на банката;
- Осъществява дейностите по касово обслужване на клиенти на банката при стриктно спазване на вътрешно-банковите нормативни документи и регулаторни изисквания;
- Осъществява всички съпътстващи действия по клиентско обслужване (оформяне и поддържане на клиентски досиета, разпределяне на отчети по сметка, класиране на счетоводни документи и др.);
- Извършва периодичен преглед и актуализиране на клиентските досиета;
- Извършва периодично архивиране на досиета при стриктно спазване на изискванията на вътрешно-банковите нормативни документи;
- Изготвя справки и отговори във връзка със запитвания от клиенти на банката;
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо или друго подходящо образование и специализации;
- Над 2 години професионален опит в банковата сфера;
- Да притежава документи, удостоверяващи правоспособност за изпълнение на функциите на касиер: сертификат за придобита квалификация като касиер; документи за завършени курсове на обучение по „Стандарт за разпознаване” и „Стандарт за годност” на български банкноти и монети, за завършен курс за обучение за разпознаване на чуждестранни банкноти и монети;
- Умения за работа в екип;
- Отговорност и ориентираност към постигане на резултати;
- Добро ниво на компютърна грамотност;
- Допълнителни квалификационни курсове ще бъдат считани за предимство;
- Конфиденциалност, комуникативност, организираност, почтеност и лоялност.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
- Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции;
- Да бъдете част от динамичен екип;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.