
Главен експерт в управление „Операции“
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия, да създаде богат избор на финансови продукти и инструменти, когато пазарът не предлага достатъчно, да бъде партньор на бизнеса и да финансира, подкрепя и консултира растежа на малките и средни предприятия, като мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията Главен експерт в управление „Операции“.
Основни задължения и отговорности:
- В съответствие с нормативните изисквания, извършва комплексна проверка на клиентите, с които Българска банка за развитие е встъпила в делови взаимоотношения;
- Води и поддържа регистър с клиентите на банката, подлежащи на комплексна проверка;
- Изяснява произхода на средствата в съответствие с изискванията на Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Правилника за прилагане на Закона за мерките срещу изпиране на пари (ППЗМИП) и Вътрешните правила за контрол и предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма (ВПКПИПФТ) в групата на банката;
- Изготвя анализи, доклади, отчети, справка и други документи, свързани с дейността на управлението.
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо или юридическо образование;
- Поне 3 години професионален опит в банковата сфера;
- Познаване на валутния закон и нормативната уредба, свързани с разплащанията в местна и чуждестранна валута;
- Умения за работа в екип;
- Отговорност и ориентираност към постигане на резултати;
- Добро ниво на компютърна грамотност;
- Работно ниво на английски език;
- Допълнителни квалификационни курсове ще бъдат считани за предимство;
- Конфиденциалност, комуникативност, организираност, почтеност и лоялност.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
- Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции;
- Да бъдете част от динамичен екип;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.