
Заместник началник управление „Финанси“
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия, да създаде богат избор на финансови продукти и инструменти, когато пазарът не предлага достатъчно, да бъде партньор на бизнеса и да финансира, подкрепя и консултира растежа на малките и средни предприятия, като мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията заместник началник управление „Финанси“.
Основни задължения и отговорности:
- Координира, а в отсъствие на титуляр – ръководи дейността на управление „Финанси“;
- Подпомага висшия мениджмънт на банката при вземането на решения по отношение на финансовите аспекти в дейността на банката;
- Участие в изготвянето на финансовите отчети и доклади за дейността на дружеството,
- Комуникация с външни одитори и рейтнгови агенции;
- Организация на изготвянето на регулярни и ad-hoc доклади, отчети и справки по искане на мениджмънта на банката;
- Комуникация с други звена в банката по отношение на изпълнение на съвместни задачи и проекти;
- Представяне на резултатите пред ръководството и собственика на банката;
- Участие в организацията и реализацията на процесите на бизнес планиране, бюджетиране, ценообразуване.
Основни изисквания:
- Висше икономическо образование;
- Професионален опит – минимум 5 години, от които поне 3 години на ръководна позиция в:
- банка или друга финансова институция, в звена с отговорности, свързани с изготвянето на отчетност, или
- организация, одитираща банкови институции.
- Много добро познаване на законодателната и нормативна уредба, отнасяща се до банковата дейност в България, МСФО/МСС; отчетност на кредитна институция за надзорни цели, възстановяване и преструктуриране на банки;
- Предимство ще имат кандидати притежаващи международно призната професионална квалификация в сферата на счетоводството и отчетността (АССА или подобна) или в напреднал стадий на обучение за придобиване на такава.
- Компютърни умения – високо ниво на използване на продуктите в пакет MS Office и обработка на данни;
- Английски език – писмено и говоримо, ниво минимум В2;
- Способност за самостоятелно изпълнение на поставените задачи и аналитични умения;
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринасяте за осъществяване на мисията и целите на банката като основен партньор на малките и средни предприятия в България;
- Да обогатявате и задълбочавате професионалните и общите си познания;
- Да бъдете част от мултидисциплинарен екип, с възможност за инициативност и самостоятелно постигане на целите;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg , като ни изпратите актуална автобиография и мотивационно писмо.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.