
Заместник началник управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия като мисията е да подкрепя устойчивото икономическо развитие и иновациите в България, да мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс и да насърчава приноса към проекти, подкрепящи бизнеса и обществото.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати за позицията Заместник началник управление „Предотвратяване изпирането на пари и измами“.
Основни задължения и отговорности:
- Събира, обработва и съхранява информация, свързана с прилагане на мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма (ПИП/ПФТ), съгласно нормативните изисквания;
- Прилага ефективно мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма в групата на банката, следи за тяхното спазване и при необходимост, актуализира вътрешните нормативни документи, които регулират тази дейност;
- Подпомага процеса на кореспонденцията на банката с компетентните органи и институции, които контролират прилагането на законодателството по отношение на мерките срещу изпиране на пари и финансиране на тероризма, като осъществява навременна комуникация и взаимоотношения с тях;
- Извършва проверки, анализира и докладва резултати, свързани с риска за цялата дейност и индивидуалните оценки на рисковете от ИП/ФТ, свързани с нормативното съответствие в областта на ПИП/ПФТ;
- Извършва редовна оценка на промените в законовите и подзаконовите актове, приложими за банката, и влиянието, което имат върху дейността ѝ;
- Съгласува и изготвя справки, доклади, отчети и други документи, свързани с дейността на управлението и осъществява контрол в съответствие с нормативните изисквания;
- Отговаря за правилното, точно и своевременно изпълнение на административните процедури, свързани с дейността на управлението и организира работата на управлението при отсъствие на началника;
Изисквания към кандидатите:
- Висше юридическо или икономическо образование;
- Над 5 години професионален опит в сферата на дейност на длъжността;
- Умения за общуване и работа в екип;
- Отговорност и ориентираност към постигане на резултати;
- Отлична компютърна грамотност;
- Работно ниво на английски език;
- Допълнителни квалификационни курсове ще бъдат считани за предимство;
- Дискретност при работа с поверителна информация;
- Конфиденциалност, комуникативност, организираност, почтеност и лоялност.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
- Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции чрез разнообразни курсове и обучения;
- Да бъдете част от динамичен екип, в който ще имате стабилност и подкрепа;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.