Главен експерт, управление „Методология и управление на проекти“ (по заместване)
Българска банка за развитие е институция, единствена по рода си в България. Визията на ББР е да развие разнообразен и жизнен финансов пазар за малките и средни предприятия, да създаде богат избор на финансови продукти и инструменти, когато пазарът не предлага достатъчно, да бъде партньор на бизнеса и да финансира, подкрепя и консултира растежа на малките и средни предприятия, като мобилизира разумно и ефективно публичния и частния ресурс.
Към настоящия момент търсим сериозни и амбициозни кандидати (по заместване) за позицията главен експерт в управление „Методология и управление на проекти“.
Основни задължения и отговорности:
- Изпълнява дейности по управление на промените в групата на ББР;
- Съгласува вътрешни нормативни актове, отнасящи се до функциите, свързани с управление на промените в групата на ББР;
- Участва в разработването на методологии при внедряване на нови процеси и проекти;
- Подпомага ръководството при идентификацията и приоритизацията на ключови процеси и техния преглед в съответствие с вътрешните методологични изисквания;
- Осъществява надзор по отношение на качеството на документацията на процесите и дава насоки за подобрения;
- Участва в разработването на процеси и планове за дейността в групата на ББР като ги съобразява с регулаторните изисквания и провежданата от банката стратегия;
- Анализира, оценява и дава предложения за реорганизация на процеси и дейности с цел оптимизация;
- Допринася за разработване и внедряване на нови процеси;
- Участва в организацията и планирането на проекти:
- Участва при дефиниране на проекти – определяне на цели, обхват, граници, приоритети;
- Участва в изпълнението на проекти;
- Подпомага комуникацията в проекта на експертно ниво;
- Отчита резултатите и статуса на задачите по проекта. Извършва мониторинг съгласно графиците и подпомага дейността на проектния екип.
- Проучва и идентифицира бизнес процеси с потенциал за стандартизация и дигитализация; търси и предлага подобрения като препоръчва оптимални решения.
Изисквания към кандидатите:
- Висше икономическо образование;
- Най-малко 2 години опит в сферата на дейност на длъжността;
- Познаване на законите на страната и нормативните актове на БНБ, на ЕК и др., имащи отношение към управлението на банки;
- Способност да работи независимо, да управлява множество приоритети и да бъде успешен в динамична, ориентирана към резултатите среда;
- Отлични комуникационни и презентационни умения;
- Умение за работа в екип;
- Отлична компютърна грамотност;
- Добро владеене на финансов (бизнес) английски език.
- Защитени професионални сертификати (CFA, FRM и др.) ще бъдат считани за предимство.
В Българска банка за развитие ще имате възможност:
- Да допринесете за развитието на стабилна финансова институция със специфичен профил;
- Да прилагате и обогатявате своите знания и компетенции;
- Да бъдете част от динамичен екип;
- Да получавате стимулиращо възнаграждение и социални придобивки.
Ако тази позиция представлява интерес за вас, можете да се свържете с нас на jobs@bdbank.bg, като ни изпратите актуална автобиография.
Само кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените лични данни ще бъдат съхранявани и обработвани в съответствие със законовите изисквания. Вашите лични данни ще бъдат използвани само и единствено за целите на подбора и ще бъдат съхранявани 6 месеца след приключване на конкурса.