Същинска част

Същинска част

  • Визия: какво искате да създадете, в какво желаете да се превърнете
  • Мисия: с какво ще помогнете на вашите клиенти и обществото като цяло (ако е приложимо)
  • Цели: краткосрочни, средносрочни и дългосрочни
  • Описание на стратегическия план и бизнес идеята
  • Екип: описание на екипа, който ще реализира идеята и неговата квалификация
  • Партньори: други компании, с които се кооперирате; консултанти; други значими връзки
  • SWOT анализ: кои са вашите силни и слаби страни, кои са възможностите и заплахите пред вашата компания
  • Финансова стратегия и финансови прогнози: размер на необходимите средства и източниците за тях; оборот; ликвидност; очаквани финансови резултати по периоди за планирания период; прогноза за паричните потоци
  • Маркетингова стратегия:
    • Описание на продуктите или услугите, вкл. информация нови или подобрени са те
    • Анализи за обосновка на продуктовите решения 
    • Потребители/ клиенти – описание на целевите групи, кои са и как ще бъдат привлечени, резултати от пазарни проучвания 
    • Пазарна стратегия 
    • Пласментна стратегия 
    • Ценова политика 
    • Рекламна стратегия и стимулиране на продажбите 
    • Производствена стратегия – организация и технология на производството
    • Доставчици
  • Икономически и социални резултати (примери)
    • Нарастване на продажбите – външен и вътрешен пазар
    • Създаване на нови работни места
    • Решаване на екологични проблеми за региона
    • Решаване на проблеми свързани с техническата безопасност, хигиената на труда и др.
fixed-button-icon Кандидатствай fixed-button-icon Онлайн банкиране
Валутни курсове
Лихвени индекси
booster imager

Business Booster