Подкрепа за кампанията „Учи, за да работиш“
Националната кампания „Учи, за да работиш“ цели да съдейства за преодоляването на пропастта между търсене и предлагане на пазара на труда в България. Тази пропаст се задълбочава с всяка изминала година, тъй като бизнесът изпитва остър недостиг от професионално квалифициран персонал, който ще се задълбочава в следващите 10 –15 години, заради пенсионирането на старите работници и липсата на подготвени заместници. В същото време училищата произвеждат голям брой кадри със силно затруднена професионална реализация.
Кампанията се организира от в. „24 часа“ и предвижда широки дебати по темата, както и изработването на карта на сегашните професионални гимназии по региони и видове професии, карта на кадрите, от които бизнесът в България ще има нужда до 2030 г.
Втората карта ще е мащабно национално изследване, което ще се организира в партньорство с национално представителните работодателски организации и ще даде визия за тенденциите на пазара на труда до 2030 г. Ползите от него ще са както за бизнеса, така и за самите работещи (вкл. учащите и техните родители).
Българска банка за развитие награди Атанас Атанасов със специална награда в категория „Млади откриватели“
Студентът от Нов Български Университет Атанас Атанасов взе специалната награда на Българска банка за развитие в категория „Млади откриватели“ от кампанията „Научните чудеса на България“.
Банки за развитие от 13 държави представиха свои проекти на фотоизложба в София
ББР представи в Градската градина на София фотоизложба, посветена на ключови проекти, подкрепени от банки за развитие и публични финансови институции от цял свят.